Opis wdrożenia:
Zamawiający: Sklep jubileriski - Decorella
Celem projektu było zaprojektowanie delikatnego znaku charakteryzującego ręczne wyroby jubilerskie. Dzięki zastosowaniu stonowanego koloru czcionki logotyp wyróżnia się delikatnością natomiast różowy akcent nadaje mu charakteru i przyciąga wzrok. Projekt obejmował stworzenie logo, projekt wizytówki oraz papieru firmowego.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: firma motoryzacyjna - Martin
Projekt miał na celu stworzenie logo dla firmy zajmującej się szeroko pojętą motoryzacja, a więc bezpośrednio nawiązywać bo branży samochodowej. Dodatkowo miały zostać zaprojektowane papier firmowy oraz karty które miały pełnić podwójną rolę, z jednej strony informacyjną o firmie z drugiej natomiast stanowić kartę rabatową dla klientów.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: kanadyjska firma - ATF
Celem projektu było stworzenie znaku graficznego dla kanadyjskiej firmy zajmującej się malowaniem samolotów. Motyw samolotu który został zastosowany charakteryzuje logo z branżą lotniczą natomiast smuga którą za sobą zostawia charakteryzuje smugę farby. Projekt obejmował projekt logo, wizytówki oraz papieru firmowego z uwzględnieniem kanadyjskich formatów.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: Sklep z artykułami dziecięcymi - EM-MA
Znak logo stworzony przez Nasze studio charakteryzuje się prostotą. Znak miał być uniwersalny ale nawiązywać do artykułów dziecięcych dlatego zostały zastosowane 4 kolory. Projekt obejmował również stworzenie wizytówki oraz papieru firmowego.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: Kancelaria Prawnicza - Adjust
Stylowe, proste i godne zaufania tak szybko można opisać wykonane przez Nas logo. Firma specjalizuje się w nieruchomościach oraz prawie nowych technologii więc wizerunek musiał spełniać klika założeń. Powinien być czytelny, łatwy do zapamiętania oraz mieć nowoczesną formę. Dzięki zastosowaniu litery A oraz jest odpowiednim wystylizowaniu logo kojarzy się bezpośrednio z nazwą firmy.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: Pracownia artystyczna - Polam
Celem było odświeżenie oraz ujednolicenie całości identyfikacji wizualnej firmy. Logo zostało poddane redesignowi natomiast pełna identyfikacja wizualna została zaprojektowana od podstaw.
Opis wdrożenia:
Zamawiający: Instalacje sanitarne
Celem tego projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy działającej w branży instalacyjnej. Zakres prac obejmował stworzenie logo, wizytówki oraz papieru firmowego.
Opinie klientów
Firma em-ma zajmuje się sprzedażą art. dziecięcych . Logo musiało wiec nawiązywać do profilu firmy a jednocześnie być proste w przekazie. Projekt obejmował zaprojektowanie logotypu wraz z podstawową identyfikacją firmy.
"Studio Graficzne LogoProjekt wybrałam ze względu na atrakcyjną ofertę logotypów przedstawioną w portfolio oraz, nie ukrywam, atrakcyjną i konkurencyjną cenę. Nawiązałam współpracę z LogoProjekt. Byłam zadowolona z szybkiej reakcji na moje zamówienie, w niedługim czasie zostały mi przedstawione propozycje loga, które w 100% odpowiadały mojej wizji. Potem było kilka modernizacji wybranego projektu oraz moja nagła zmiana decyzji wyboru loga, która nikogo nie zdziwiła i nadal byłam traktowana profesjonalnie. Ta nagła decyzja była strzałem w dziesiątkę. Wybrałam logo w wersji pierwotnej z naprawdę niewielkimi zmianami. Wkrótce przedstawiono mi projekt wizytówki i papieru firmowego, gdzie nie było do czego się przyczepić. Efekt końcowy projektu odpowiadał mojej osobowości i specyfice mojej działalności. Jestem w pełni zadowolona ze współpracy ze Studiem Graficznym LogoProjekt i szczerze polecam ich usługi, które na wysokim poziomie.
Iza Markiewicz - właścicielka firmy"